Wednesday, February 22, 2012

Operasi pembunuhan akan bermula

makhluk ini semakin hebat aktivtinya terutama di dapur
berdasarkan kelibat,comey2
dijangkakan  lebih 3 ekor kot
itu hasil modus operandi mr hubby
dapat dibunuh seekor minggu lepas

pagi tadi masa ke dapur dengar macam meriah suara2 mereka
tapi orang kate kalau mereka ada kat rumah kita
jangan marah2
nanti mereka buat dajal
jangan bising2 pasal mereka (tu yang tak sebut nama kat sini)
nanti mereka mengamuk
 well assignment dan modus operandi pembunuhan diserahkan pada mr hubby,
i tahu komplen aje
bila tengok sisa tulang ayam bersepah
dan bahan buangan mereka bertaburan
dan bunyi kentang kentung waktu tengah malam
terpaksa menghalalkan pembunuhan
hubby kata nak beli perangkap
sebab da tak sanggup jadi pembunuh lagi!!!











5 comments:

mummy_ayu said...

sama la problem ngan opis Ayu nie...geli & scary...

potpetmama said...

mummy_ayu; hehe..senasib tapi jgn marah2 nanti mereka naik antu

Lya Colours said...

aish paling x suka tikus
ari tu nampak anak tikus, kecik2 besar mcm getah pemadam, bergolek atas lantai belakang rumah. geli tgk. erk erk erk

Makngahjijah said...

Hahaha...betul2 dapat tarik my attention...ingat nak bunuh apalah tadi...en kucing dah tak kuasa nak jalankan tugas..denda dia...hahaha

potpetmama said...

makngahjijah; salam kenal tq sudi singgah...en kucing tu da jadi pemalu ngan cik ti lah