Friday, June 15, 2012

Milo Ais dan cekodok

Cuaca panas terik woooorr

tak tahan dahaga 

balik ofis terbayangkan sedapnya kalu dapat milo ais ke teh ais ke

tetiba dengar intan cari kawan gi makan kat kafe (dia tu baru balik UTC)

so i pong jerit "nak ikot"

apa lagi orde milo ais



ermmmm ....sedapnya dapat minum ni




tengok ada pulak benda ni



apa lagi lajulah makan; dapat cicah pulak dengan...






kekonon nak minum ajer, tapi belasah makan sekali ..temankan orang kan




ps:sebab tak bawak tipon, i copy jerlah gambar2 kat yahoo image hehe



2 comments:

Lya Colours said...

adoi malam ni nak godek cekodok la
tinggal sorang je ni, makan cekodok je pon layannnn

potpetmama said...

lya..memang sedap lagi2 kalau panas2