Wednesday, March 28, 2012

Sengal

"eh ni entry semalam le..tapi rasa nya i da postkan tapi hari ni bila buka blog tengok masih draft. well i pun post kan aje..anyway its was yesterday's storyyyyy".


sepatutnya waktu ni i berada di mahkamah untuk memantau one of our court case;tetapi masih tersangkut di ofis..semalam i pun i pegi dan untuk hari ni, i da booked transport selepas aje balik ofis, dalam kul 11.30 gitu ; isi borang dan letak dalam tray out; normally the PAR akan kutip surat sehari dua kali..

sampai masa nak pegi tadi iaitu dalam pukul 9.30 pagi i asked my Pt tanyakan pasal transport yang i da booked semalam; bole CC kata tak ade terima pun borang tu; driver pun tak cukup hari ni sebab ada yang gi kursuslah, itu ini;

i punyelah sentap bile CC kate "lain kali jangan percaya kat PAR"; bole gitu? abih camtu apehal pentadbiran bagi mereka tugas kutip surat dan distribute surat; lain kali kuarkan memo dan maklumkan sesape nak guna kenderaan pejabat sila berurusan terus dengan CC, hantar borang direct kat CC!!!!!!!!!!!!!!sengal betul

penyudahnya sampai la ni i masih tunggu dan tunggu kot2 ada yang da selesai urusan awal..

i malas nak drive sebab masalah besar adalah parking yang terhad; kalu ada kena menapak jejauh benau..ada kemudahan kenalah guna, kan..

1 comment:

Fazleyatul Aini said...

hehe gitu ye. saya kuar pakai kete sdri je leh claim minyak. wehehe