Tuesday, August 7, 2012

Sejukkkknye

sejak seminggu ni hari-hari hujan; selalunya waktu pagi, cam semalam bawak hampir ke tengahari

dan semestinyalah mempengaruhi keadaan suhu ofis, bila kat luar da kurang panas maka kesejukan air-cond lebih terasa, sampai mengigil dibueknye..mengalahkan kat obersea yang ada winter

sejuk2 berpuasa, maka cepatlah terasa kelaparan  huhu


kaki ni pun da sejuk2 macam rendam dalam ais

3 comments:

Lya Colours said...

sama la semalam. kemain sejuk. tapi si ca ya nun alip ni tak reti sejuk. selamba badak bukak suhu rendah

Lya Colours said...

kak, chucuk2 tu owner dia melayu perempuan. dengan ada sorang mualaf kalau x silap

potpetmama said...

lya; mcm nak pegi cube tapi takut2 hehe