Friday, October 7, 2011

yet to recover...

believe it or not today is my fifth day of falling sick...sort of history in life...demam da ok cuma masih feels dizzy dan terhoyong hayang kalau berjln..
anyway this morning still menjlnkan tugas driver menghantar anak2 ke sekolah..walaupun kepala berpusing2 tetapi aku gagahkan juga...

sekejap baring sekejap bangun...buat sarapan, yelah nak makan.kan..sapelah nak buat sarapan utk aku plk

my mum said she will be coming here lepas my father done his ENT check up @GH..so aku sempat masak nasi..lauk semlm ade, kang my mum kate dia nak masakkan lauk..aku pun x bole berdiri lama2 so tungguu jelah.

merajuk dgn hubby..anyway not to mention y lah...

kerja ofis mesti berlambak2..some of it aku settlekan via instruction je to my Pt especially those main and urgent agreements to sign, alhamdulillah nothing yg outstanding..yg lain tunggu je aku masuk ofis monday nanti.Hopefully i da sihat semula waktu tu, insya'Allah

No comments: