Tuesday, October 4, 2011

penjaga orang sakit yg sakit

dah 2 hari aku EL, semlm menjaga orang kenit sakit mata dan yg da demam since ahad..lepas tu kena sakit perut sebab agaknye x mkn nasi. mlm nye g klinik lagi...doktor suruh pantau sakit perut dia;kalau dia mengadu sakit belah kanan kena cepat bawa g hospital...panas badan dia on and off; aku lak tetiba rasa nak demam...
penyudahnye pagi tadi aku lak demam...tetiba badan sejuk mengigil dan sakit kepala serta pening..
nazwa beransur baik so minta tlg nafis bantu layan adik dia sebab aku da tak larat bangun..dah lame rasa x demam so betul2 x berdaya...when kakak blk sekolah ajar dia masak sambal untuk makan dengan bubur nasi  (yg memang aku masak pagi tadi untuk yg demam),da jadi makanan aku lak sekali..

feel weak, badan pun macam mengigil, nak g klinik x larat nak drive..tunggu hubby balik petang kang baru ambil ubat, anyway aku da telan paracetamol 2 biji dan rase ok sikit..

my youngest tadi dlm kul 3 lebih  dedar balik so terus bagi blk ubat demam; risau aku da tiga hari dia demam dan aku takkan sok nak cuti lagi kan..aku pakse dia minum air putih banyak2..mama pun sama minum banyak air supaya sihat semula...

No comments: