Friday, September 30, 2011

less focus.....let's wait n see

fokus kerja hari ni tersangatlah berkurangan disebabkan emo yang sejak beberapa hari ini terganggu...

anyway..my day started with normal duty; preparing breakfast n lunch for kids before going to work; aku buat makaroni gorng n sambal udang utk lunch; masak nasi siap2...sebenarnya da bangun dalam pkl 5.15 pg tetapi gatal baring2 hah dekat pukul 5.50 pg aku pun melompat turun ke dapur dan prepared everything dekat pkl 6.40 pg menyebabkan agak tersasar daripada timing biasa; baju pun x sempat sidai...

mood dan fokus keja kurengggg...so clear kan meja je....sebelum tu, semak dokumen dan minitkan mana yg perlu pada PT aku untuk tindakan dan filing...lagipun hari ni jumaat...rase2 ramain yang lemau mcm aku gek ari ni..

ingat nak merayau ke JJ lunch nanti;g membuang duit...hahaha

tido mlm ku x lena sejak seminggu ni dlm keadaan emo yang tercuit2 oleh perasaan sedih hiba kecik hati dan macam2 lah...

takpe;kate hati tunggu dan lihat aje...bukan semua orang tahu menghargai orang lain sepenuh hati...kekadang mereka rasa mereka memberi penghargaan tetapi mereka tidak tahu menganalisa penerimaan orang yang diberi penghargaan; cukup ke, memadai ke...yang terima tu "menerima" ke cara dan kaedah si pemberi...dan macam2 lah;kalau syok sendiri pun tak gune, sama macam tuang air di daun keladi..kan..kan

well;weekend ni ade wedding cousin aku yg mumnya masuk wad hari tu-anyway dengar citer from my mum ..moklong aku da kuar wad...

on the same day juga nanti, busu aku akan berangkat ke Mekah...so kena gi ziarah juga,kan

n besok dengar2 daipada sumber yang boleh dipercayai..abang ipar aku yang duduk di Taman Cheras Utama nak buat kenduri lepas zohor sempena keberangkatan dia ke Mekah dgn isterinya;kapal terbang bile, aku pun x tau..nampek gaya dlm keadaan sekarang eloklah aku x pergi, orang pun x ajak...so aku balik kampung aku jelah..anak2...u decide who to follow, yg pasti d little one will be with me......................kite tungguuuuuu dan lihat je...

No comments: