Monday, August 8, 2011

syahdu ramadhan

rase sedih sebab....

actually today our board meeting supposed to start at 12 pm, tapi CM tunda pukul 3 petang;but that is not the exact time the meeting will start,normally it will be late..as usual i have to be on standby during the meeting.

em so worried of the kids yang puasa, kalau meeting habis pukul 6 ptg camne, nak ambil nashwa dan nazwa di kindy lagi;nak masak..tak sempat kot so nak beli, pun ambik mase juga...

so aku called hubby ingat nak minta tolong balik awal..dia pulak kata hari ni x balik;explain to him my prob.boleh dia kata this n thatlah..x logik meeting habis lambatlah..well, u do not know how our CM work ok..dont under estimate..

yang aku sedih, sebab ni bulan puasa, aku minta tolong bersebab, bukan sesaja..tapi hubby macam provoke aku pulak..dahlah aku kerja membantu dia, bila aku tersepit macam ni dia buat statement yang aku x bole terima...kalau dia buat kerja lain yg tak berfaedah bole pulak..mesti dia nak main golf petang ni sebab dia kalau da janji dgn orang main golf, jgn harap nak consider hal lain...

so no choice..tunggu je ape keadaannya-muga meeting board ptg ni cepat habis...

so takpe..jgn sedih2 ..telefon kakak nanti, suruh dia masak nasi..ptg nanti bukalah dengan nasi goreng...

No comments: