Sunday, August 14, 2011

dialog hati

sejak kebelakangan ini frankly speaking i feel tat i have been neglected by someone..(do i have to mention)..sindrom "ader aku kesah"macam rancak sgt berkembang sampaikan aku rasa yg betul2 terpinggir; aper yg aku rasa, aper yg aku mahu, da x dipeduli....
mulalah merasa hiba, sedih..semuanya dalam hati-bila sendirian tahu2 mengalir airmata..ke aku je yg mudah sensitif kebelakangan ni...

nape ek...

bukan aku tidak menilai diri sendiri...aku tahu di mana letaknya tahap penilaian diri sendiri...bukannya aku x sedar kelemahan diri sendiri..tetapi senario yang berlaku adalah provokasi melampau selalu menjadikan aku hilang pertimbangan, tapi dari segi kewarasan, aku masih stabil..persoalannya ader ke, kalangan yang mencetuskan provokasi pd diri aku ini sedar atau tidak kesan tindakan mereka itu pd aku;menimbulkan amarah aku..

kalau aku seorang perlu menerima dan memahami apa yg diperlakukan ke atas ku; adilkah itu..
kalau aku diperlekehkan emosi dan perasaanku;wajarkah itu..
kalau aku dihargai;................................................................................rugi agaknya????????????????????

No comments: