Wednesday, August 10, 2011

10th day of Ramadhan 1432H

about 3.30pm received a phone call from PKI instructed me to send some documents to Dato'CEO @CM's office- who is going to meet up with our potential buyer aka investor..also need to bring a copy of plan which was kept by Shidah, Asst Mngr Industri...macam orang gile mencari Shidah rupanye dia ade post exco meeting kat tkt 9, kok ye pun angkatle my call..dekat setgh jam mencari dan call dia, baru dia nak angkat..driver pulak semua da kuar dan hari nak hujan...baru nak amabil keta Dato' dah call tanya aku kat mana, bila kata baru nak gerak..habislah kena marah..tahan je...

macam org gila aku drive, turunkan Shidah dulu dan gi parking..nak cepat punye hal abih divider aku tersondol, nasible..dahlah hujan turun..cepat2 jln naik ke pejabat CM..nasib baik masa sampai Dato' masih dgn CM, tunggu dlm 10 minit then lepas CM kuar; Dato' suruh join the meeting with the potential buyer aka investor.finally meeting over about 4.50pm...

hilang sakit aku bila ter"pressure" camtu
hari ni for iftar aku buat mee kuah, ayam percik dan goreng sata...waktu dah buka hubby  x sampai lagi; risau aku...call2 gi voice mail, dekat pukul 8.10 mlm baru sampai dan terus buka...

hahahaha...we r in the "not fren" situation....

No comments: