Friday, July 15, 2011

Doa tulusku

sebagai hamba Allah yang kudus, kita perlu mentazkirah diri sendiri sedalam dan sehalusnya
memperbaiki kelemahan dan kekurangan..n aku sedang berusaha ke arah itu...

dalam hidup seharian aku pertama-tamanya perlu membentuk sikap sabar dalam diri mengurangkan sikap naik angin dan beremosi terutamanya dengan anak-anak...i love my kids so much selalu nak bagi yang terbaik untuk mereka tetapi mereka dengan kerenah dan perangai selalu mencabar emosi dan kesabaran aku..

kekuatan iman ku tipis membuat aku tidak dapat menahan rasa marah...mudah melenting..

Ya Allah di hari Jumaat yang mulia dan paginya yang redup ini aku mohon keampunan mu atas dosa-dosaku padamu, bukalah pintu hatiku,jauhi aku dari segala kemungkaran, permudahkan urusan ku, limpahilah aku dengan Nur mu dan jadikan aku hamba Mu yang sabar..

aminyarabbal'alamin

No comments: