Tuesday, May 3, 2011

Emosi


something happened last night which was really hurt me..
dan aku bila dah kena provoked apalagi keluarlah kalimah-kalimah pujangga yang terbabas dan terlepas dari mulut aku ni, but with no bad intentions for sure and all didn't come from my heart...

soori honey, walaupun yang sebenaunya yang "hurt"nye aku..
tulah kekadang sebab bebudak aku dan dia berperang taliban...
tulah nak defend anak biarle berpade..

one thing for sure "walaupun aku ni jahat dimulut namun dihati Yang Esa lebih mengetahui", itu yang penting, kan.
labelled me anything tat u want, ader aku kisah? sebab aku jaga hati dan perasaan aku sendiri aje, that is my stands wokay.You might say that i'm wrong and i will say that u r wrong too..so there will be no ending story, we will be good again n later, quarel n quarel again..but that is life..
its a lot of fun even it hurts n painful..


No comments: